4 תשובות
ללכת לתל אביב לבד. תאמיני לי מנסיון זה ככ כיף

בכללי ללכת למקומות לבד זה ממש כיף- אין מי שיושב לך על הראש ואתה הולך לאן שאתה רוצה
ללכת לבלות עם המשפחה
שואל השאלה:
רעיון ממש טוב
לצאת עם חברים