4 תשובות
כי צריך להסביר שאנחנו הקורבן ולא הם ואף אחד לא עושה את זה
אנונימית
כי נכשלנו בהסברה
זה לא באמת שניצחנו או הפסדנו כי אי אפשר להסביר לאנטישמים למה יהודים הם טובים, הם שונאים אותנו והם לא צריכים סיבה.
נכון חבל באמת שזה ככה חבל שהממשלה לא מקימה סוג של ועדת הסברה ולחימה באנטישמיות של בני נוער מכיוון שהם נמצאים יותר ברשתות החברתיות
באותו הנושא: