4 תשובות
שואל השאלה:
זה לא קראש,
זה ליטרלי התאהבות,
אני מאוהבת בה חמש שנים
אני מבינה את זה כל כך. ואת גם תעברי את זה עוד הרבה. אם זה מרגיש לך כמחסום בחברות אני מציעה לך לדבר איתה, כי תזכרי בסופו של דבר תמצאי את האחת שאת אוהבת אותה ואוהבת אותך
שואל השאלה:
אבל למה ציפיתי?
עוד יש לה חבר ואני פשוט מקנאה...
כי הרגשות לא הדדיים כמו שאת רוצה שהם יהיו... ):