6 תשובות
שואל השאלה:
אם לא קיבלתי עדיין אז אבוד כבר להיום?כי אתמול בערך בתשע בערב השתנה לי בברוש שקיבלתי שיבוץ לטסט אבל לא רשום תתאריך שם
אנונימי
אבל ככה המורה נהיגה אמר לי את אומרת שאני משקר
מהרגע שהמורה שלי הזמין לי טסט ועד שנשלחה לי הודעה לקח שבועיים
אני חושבת שבצהריים
שואל השאלה:
כן מקבלים הודעה רשום תתאריך
אנונימי
לא מקבלים פשוט המורה נהיגה מדבר איתי