התחברות
הרשמה
חברה שלי לקחה לי את הטלפון אזז
עזבו לא להיכנס
28 במאי 2021, 16:01
דחוף
2 תשובות
מלאה
N
Naaa
אני לא יודעת שמנה לא שמנה, אבל זה עודף משקל. אולי עדיף לדבר עם רופא מאשר עם ילדים בסטיפס
ה
הגמל המנשנש לנצח(נאקה)
באותו הנושא:
חברה שלי לקחה לי את הטלפון והורידה עוקב לכל הבנות באינסטגרם...
המורה ה@!* שלי לקחה לי את הטלפון
אמא שלי לקחה לי את הטלפון בזמן שישנתי
אמא שלי לקחה לי את הטלפון, איך להעביר שבוע בלעדיו חוץ ממחשב?
אמא שלי לקחה לי את הטלפון...
אמא שלי לקחה לי את הטלפון...
חברה שלי לקחה לי את הטלפון וקראה את ההתכתבות שלי ושל מי שאני בקטע איתו
אמא שלי לקחה לי את הטלפון.
אני חושבת שהקראש שלי הרגע לקח לחברה שלי את הטלפון נכנס להתכתבות שלנו
אמא שלי לקחה לי את הטלפון (אני מהמחשב,בת 12)
חברה שלי שמה שיר בטלפון שלי ולקחתי את הטלפון כדי להחליף והיא לקחה בחזרה והפילה לי אותו כל המסך שבור כולו היא מתעקשת לשלם