4 תשובות
לגמרי כן, חובה לעשות את זה
כן, כל האנשים הנורמלים יעברו לידך ויהיה להם ממש מצחיק. כל האנשים ההזוים יבואו ויתחילו איתך מחאה. ואז יהיה אפילו יותר מצחיק.
אנונימי
בבחירות הבאות (בעוד 4 שנים) נתניהו כבר יהיה בכלא
אלה אם כן הוא לא יברח לברזיל בשבוע הקרוב
אנונימי