2 תשובות
הרבה מלחמות עם מדינות מבחוץ אבל בסופו של דבר יתן לנו הרבה שקט
מה יקרה אם נכבוש את עזה ו"נשחרר את האנשים שם"? הרבה הרוגים לצד שלנו.
אנחנו לא נחזיר למצרים את השטח הזה, הם לא רוצים אותו, כבר הצענו והם סירבו, בדיוק כמו שירדן סירבו לקבל חזרה את יהודה ושומרון.