13 תשובות
אבל את חייבת להבין שיש לו עוד חיים וחברים , את לא יכולה למנועה ממנו את זה
את צודקת
שואל השאלה:
אני ממש לא רוצה למנוע את זה ממנו.. הוא נמצא המון עם חברים... זה פשוט היה נראלי מאוד הגיוני שהוא יבוא להיות איתי שאני חולה במקום לצאת עם חברים חד פעמי
אני ממש לא רוצה למנוע את זה ממנו.. הוא נמצא המון עם חברים... זה פשוט היה נראלי מאוד הגיוני שהוא יבוא להיות איתי שאני חולה במקום לצאת עם חברים חד פעמי
אנונימית
הוא אמור לדאוג לך,אני מבינה.
מזה לבוא להיות איתך שאת חולה הרי את חולה לא בקטע רע אבל את רוצה שגם הוא יהיה חולה? יום שישי שה היציאות הכי כיפיות לא רואה סיבה שלא יצא
שואל השאלה:
אני לא מדבקת... נהייתי חולה היום ואני באמת חצי מתה במיטה... אנחנו כבר שנה ביחד ומאוהבים בטירוף ואני יודעת שאם המצב היה הפוך לא הייתי חושבת פעמיים והייתי באה לשפר לו את המצב רוח ולנסות לעזור כמה שאני יכולה
אני לא מדבקת... נהייתי חולה היום ואני באמת חצי מתה במיטה... אנחנו כבר שנה ביחד ומאוהבים בטירוף ואני יודעת שאם המצב היה הפוך לא הייתי חושבת פעמיים והייתי באה לשפר לו את המצב רוח ולנסות לעזור כמה שאני יכולה
אנונימית
הוא בטח דואג לך .. הוא לא צריך להיות איתך כך היום בשביל להראות את זה .
שואל השאלה:
אבל זה נראה לי חשוב לבוא ולתמוך ולעודד ולוותר על חברים חד פעמי כדי להיות עם הבת זוג שלך
אבל זה נראה לי חשוב לבוא ולתמוך ולעודד ולוותר על חברים חד פעמי כדי להיות עם הבת זוג שלך
אנונימית
זה חשוב .. אבל כנראה זה יציאה שהוא חיכה לה הרבה זה לא אומר שהוא לא אוהב אותך בגלל זה
שואל השאלה:
הוא ממש לא חיכה ליציאה הזאת... זה קורה כל שבוע זה ממש לא משהו מיוחד. ואני חושבת שגם אם הוא לא מסכים איתי, ברגע שאני אומרת לא שזה מפריע לי ושהייתי רוצה שהוא יבוא הוא צריך לבוא
הוא ממש לא חיכה ליציאה הזאת... זה קורה כל שבוע זה ממש לא משהו מיוחד. ואני חושבת שגם אם הוא לא מסכים איתי, ברגע שאני אומרת לא שזה מפריע לי ושהייתי רוצה שהוא יבוא הוא צריך לבוא
אנונימית
יכול להיות שהוא לא ידע שזה חשוב לך שהוא ישאר איתך .. אבל אני לא מבינה למה זה כלכך מפריעה לך
מפריע*
שואל השאלה:
זה מפריע לי כי אני חושבת שהבסיס בקשר זה קודם כל לדאוג ולהיות אחד לצד השני... אני הכי בעד שיצא ויראה אנשים וחברים ושיהיה ויצבור חוויות! אבל אני חושבת שאם אתה יודע שהבן זוג שלך במצב לא טוב אתה צריך להיות שם ולתמוך בו ולא להאיר אותו להתמודד עם זה בעצמו... זה כל המהות במערכת יחסים, לתמוך שצריך ולהיות שם שיש בעיה. וגם אם הוא לא הבין... ברגע שכני מדברת איתו ומסבירה לו כמה זה חשוב לי שיהיה איתי שאני חולה ויוותר על היציאה הזאת עם חברים והוא בוחר להיכנס איתי לריב על זה זה חוצה גבול
זה מפריע לי כי אני חושבת שהבסיס בקשר זה קודם כל לדאוג ולהיות אחד לצד השני... אני הכי בעד שיצא ויראה אנשים וחברים ושיהיה ויצבור חוויות! אבל אני חושבת שאם אתה יודע שהבן זוג שלך במצב לא טוב אתה צריך להיות שם ולתמוך בו ולא להאיר אותו להתמודד עם זה בעצמו... זה כל המהות במערכת יחסים, לתמוך שצריך ולהיות שם שיש בעיה. וגם אם הוא לא הבין... ברגע שכני מדברת איתו ומסבירה לו כמה זה חשוב לי שיהיה איתי שאני חולה ויוותר על היציאה הזאת עם חברים והוא בוחר להיכנס איתי לריב על זה זה חוצה גבול
אנונימית
באותו הנושא: