3 תשובות
תרימי אותו ותשירי לו בלחש
להרים אותו ולזוז כזה
וואי תינוקות זה חיים.
יש לי אחות תינוקת ואני הכי גדולה אז האחריות היא עליי ועל אמא.
קיצר תשירי לו או משהו כזה, תראי לו צעצועים תדליקי לו ארוץ בייבי (זה דווקא טוב רצינית) את יכולה להיתקע בטלוויזיה איתו. לא יודעת משהו כזה