4 תשובות
לא חייבים בהכרח להפציץ בצו ראשון בשביל תפקידים טובים אז זה די סבבה. אם תקבל דפר 50-60 זה יכול לסגור לך לא מעט דלתות אבל עדיין יהיו תפקידים שווים שתוכל להתמיין אליהם
אם זה מכון נועם זה טוב - הרבה יותר קשה מבצו הראשון. אני קיבלתי שם 6-9 ויש לי דפר 90
אנונימית
^במה קיבלת 6-9 בסימולציות?
אין לי שמץ למה זה שלח פעמיים
באותו הנושא: