5 תשובות
אני חושבת שאין לך ממה לפחד, תלכי לרופא הוא יבדוק אותך ובאמת שתשני טוב הלילה אל תחשבי על זה בעזרת השם הכל יהיה בסדר!
אנונימית
שואל השאלה:
אמן
אנונימית
אני חושבת שזה נורמאלי (גושים לא קשים, כן?) וזה אפילו קורה לי בפעמים נדירות, אבל אני לא יודעת עד כדי כך שאני יכולה להיות בטוחה...
חשוב לשתות מים
בעיקרון הרופא יאבחן הכל אז אין לך מה לדאוג
לילה טוב :)
תשתי הרבה מים זה מדלל את הזרימה של השם
ובמיוחד שרשמת שהיית בעבר בהריון לכן זה קצת מלחיץ
תלכי לרופא על הבוקר