12 תשובות
פטמה שחורה
אנונימית
אני אוהבת מאוד את שניהם
שואל השאלה:
אנונימית הסכמנו שכל פטמית דוגמנית אפשר לעבור הלאה
אנונימית
תינוקוץ
שום דבר
תינוקות זה עולם וזה באמת לב כלכך גדול, אני מאוהבת בתינוקות וילדים
מבוגרים הם גם נשמות טהורות
האסתטיקה של מבוגרים פחות אז אולי מבוגרים יכול להיות קצת יותר מגעיל
אמא שלך לא לימדה אותך שלא אומרים איכס על אוכל?
וואלה שניהם
תינוקות איכס למשרפות
למה ככה.. אני אוהבת תינוקות



בבלנדר
תינוקות יותר מגעילים
תינוקות סתם מעצבנים חחץ
גם וגם. זקנים טיפה יותר