7 תשובות
כן , ה 80 הם בונוס זה עדיין מתוך מאה
שואל השאלה:
יאוו אני בהלם שהצלחתי ככה
יאוו אני בהלם שהצלחתי ככה
אלופה!!
שואל השאלה:
יורי הסתומי אני לא הייתי יודעת כלום בגלל בעיות בבית לא הייתי נכנסת לשיעורים אז אם אתה לא יודע את ההתחלה אל תדבר על האמצע
יורי הסתומי אני לא הייתי יודעת כלום בגלל בעיות בבית לא הייתי נכנסת לשיעורים אז אם אתה לא יודע את ההתחלה אל תדבר על האמצע
שואל השאלה:
ומלא לדעת כלום להגיע ל71 מתוך 100 זה מצויין
ומלא לדעת כלום להגיע ל71 מתוך 100 זה מצויין
למה לא 5?
70 3 יחידות, לא הייתי קורא לזה הצלחה.
באותו הנושא: