4 תשובות
מתעלמים מהם
מקנאים בך
למי אכפת מה הם חושבים הלוואי עלי להשיג ציונים טובים
להיות חנון זה דבר מעולה, להיות חננה זה דבר הרבה פחות טוב. שימשיכו לאכול את הכובע בזמן שאתה מצליח במה שאתה עושה והם נכשלים, בעיה שלהם שהם לא לומדים כמו שצריך.
להיות חננה זה גם להיות בחור רק של לימודים כזה טיפה מתנשא או אנטי חברתי אבל אתה בטח לא כזה
צוחקים להם בפנים שזה בחיים לא יהיה הם,
וגם מה זה משנה אתה תצליח בחיים ולהיקרא חנון לא כורך העלבה בעיניי.
אנונימית