5 תשובות
שואל השאלה:
?
?
להפוך משפט מv1 לv3 ומv3 לv1? מה הבעיה בזה
שואל השאלה:
אני רגילה מאקטיב לפאסיב, איך עושים ההפך
אני רגילה מאקטיב לפאסיב, איך עושים ההפך
לוקחים את המשפט בv3
מתרגמים לעברית
ואז בעברית כותבים את צורת הv1
ואז מתרגמים לאנגלית
ככה זה הרבה יותר קל
מתרגמים לעברית
ואז בעברית כותבים את צורת הv1
ואז מתרגמים לאנגלית
ככה זה הרבה יותר קל
הבעיה שבשביל להפוך לאקטיבי צריך לדעת (או להמציא) את הנושא. בפאסיבי אפשר להסתיר את הנושא.
באותו הנושא: