6 תשובות
לכי לשם
אני נחשבת בכיתה של החננות ומצאתי שם חברים שהם ממש בוייב שלי
אנחנו הכי עושים שטויות בעולם אבל גם יודעים שהבית ספר חשוב לנו אז מוצאים את האיזון
אני נחשבת בכיתה של החננות ומצאתי שם חברים שהם ממש בוייב שלי
אנחנו הכי עושים שטויות בעולם אבל גם יודעים שהבית ספר חשוב לנו אז מוצאים את האיזון
שואל השאלה:
באיזה כיתה את ?
באיזה כיתה את ?
תלכי לנחשון.
מבינה את זה שהתלמידים שם בטטות ומשעממים פצץ, אבל עדיף לך לצאת עם ידע טוב יותר מאשר להיות עם הטמבלים ולצאת עם פחות מידע.
קרה לי גם.
הלכתי לכיתה של המתקדמים יותר (אצלינו זה לא נקרא נחשון) והם היו משעממים פיצוצים. אבל האמת שמצאתי שם כמה חבר'ה שהם אחלה ועדיין, יש לי את כל החברים מהכיתה הרגילה..זה שווה את זה
מבינה את זה שהתלמידים שם בטטות ומשעממים פצץ, אבל עדיף לך לצאת עם ידע טוב יותר מאשר להיות עם הטמבלים ולצאת עם פחות מידע.
קרה לי גם.
הלכתי לכיתה של המתקדמים יותר (אצלינו זה לא נקרא נחשון) והם היו משעממים פיצוצים. אבל האמת שמצאתי שם כמה חבר'ה שהם אחלה ועדיין, יש לי את כל החברים מהכיתה הרגילה..זה שווה את זה
^^אני עכשיו בכיתה יב
שואל השאלה:
תודה ממש החלטתי ללכת לנחשון מקווה שיהיה טוב
תודה ממש החלטתי ללכת לנחשון מקווה שיהיה טוב
שואל השאלה:
אני פשוט רציתי חווית תיכון ולהכיר המון חברים אבל אם אפשר לקבל את זה גן בנחשון אז השתכנעתי
אני פשוט רציתי חווית תיכון ולהכיר המון חברים אבל אם אפשר לקבל את זה גן בנחשון אז השתכנעתי