9 תשובות
1. לדעתי מסקרה זה יותר עדין, אני אוהבת את טלסקופיק של לוראל
2. כדי לטפח אולי בבוקר ובערב למרוח מי פנים וקרמים
2. כדי לטפח אולי בבוקר ובערב למרוח מי פנים וקרמים
להתחיל אם מסקרה
את יכולה גם וגם מה שאת אוהבת אין לזה גיל
ופשוט תישתפי את הפנים אם סבון בבוקר ובערב ותסימי קרם פנים
יש מסקרה חדשה שאני אישית ממש אוהבת בשם sky hige ממש ממליצה
כנלל אני גם רוצה להתחיל
הייתי ממליצה להתחיל עם מסקרה ולגבי הפנים תנסי את האלה של דוקטור אור זה מעולה ולגבי חברה של מסקרה כל אחת אוהבת משהו אחר
2. את יכולה להשתמש בקרם פנים עם מקדם הגנה זה מעולה ליום יום .
מסיר איפור כדי להוריד את האיפור.
במידה והתחילו החצ'קונים או האיפור שקנית עמיד מי פנים ותחליב פנים יעשו עבודה מעולה.
מסיר איפור כדי להוריד את האיפור.
במידה והתחילו החצ'קונים או האיפור שקנית עמיד מי פנים ותחליב פנים יעשו עבודה מעולה.
1. אם יוצא לך חצ'קונים את יכולה לקנות קונסילר ולכסות נקודתית.
את יכולה להשתמש במסקרה(איילנר קצת מיותר לטעמי אבל אם את אוהבת אפשרי ביותר)
אם יש לך טעות תקני פריימר שקוף ותמחקי בעזרת מברשת גבות/קייסם אוזנים) כדי שלא ימרח לך במידה וזה לא של חברה טובה יש אפשרות לעבור מעל עם צללית .
ואת יכולה להוסיף סומק עדין וגלוס עם פיגמט עדין
את יכולה להשתמש במסקרה(איילנר קצת מיותר לטעמי אבל אם את אוהבת אפשרי ביותר)
אם יש לך טעות תקני פריימר שקוף ותמחקי בעזרת מברשת גבות/קייסם אוזנים) כדי שלא ימרח לך במידה וזה לא של חברה טובה יש אפשרות לעבור מעל עם צללית .
ואת יכולה להוסיף סומק עדין וגלוס עם פיגמט עדין