8 תשובות
ממש יפה+מרשים,
כל טוב
כל טוב
שואל השאלה:
תודה
תודה
אנונימית
לבריאות,
:)
:)
שואל השאלה:
תודה
תודה
אנונימית
מעולה!
נשמע בדיוק כמו המקור, וזאת בהחלט רמה סבבה למי שלומדת לנגן לבד חצי שנה.
נשמע בדיוק כמו המקור, וזאת בהחלט רמה סבבה למי שלומדת לנגן לבד חצי שנה.
שואל השאלה:
הנה השיר המקורי למי שלא מכיר
הנה השיר המקורי למי שלא מכיר
קישורים מצורפים:
אנונימית
נדירר
שואל השאלה:
תודהה
תודהה
אנונימית