10 תשובות
מהה איך את מגיעה ל 1000 לייקים אני בקושי סוחט 200
אני לא מעלה כבר לפיד
לא העלתי כבר חצי שנה
אני מעלה רק סטורי
אני יותר עקבית בסטורי ואנשים יותר אוהבים גם לפי מה שרואים
לא העלתי כבר חצי שנה
אני מעלה רק סטורי
אני יותר עקבית בסטורי ואנשים יותר אוהבים גם לפי מה שרואים
שואל השאלה:
זהו את רואה את בעצמך אומרת שהפסקת להעלות לעמוד עצמו גם אני כבר הפסקתי והייתי פעילה כל הזמן הזה הרבה בסטורי והיו לי הרבה צפיות אבל עכשיו אמרתי נעלה איזה משהו לעמוד לא העלתי הרבה זמן,ופתאום הפתעה אין פעילים וזה כזה מאכזב כי כאילו אם אתם פעילים לי מאוד בסטורי איפה אתם בלייקים?
זהו את רואה את בעצמך אומרת שהפסקת להעלות לעמוד עצמו גם אני כבר הפסקתי והייתי פעילה כל הזמן הזה הרבה בסטורי והיו לי הרבה צפיות אבל עכשיו אמרתי נעלה איזה משהו לעמוד לא העלתי הרבה זמן,ופתאום הפתעה אין פעילים וזה כזה מאכזב כי כאילו אם אתם פעילים לי מאוד בסטורי איפה אתם בלייקים?
אנונימית
תרשמי בסטורי שהעלת תמונה לפיד
לאלא חיים
הרבה אנשים כבר משעמם להם לרדת לגלגל למטה לעשות לייקים זה מאוס
כולם פותחים סטורי מעבירים בקלילות וזהו
בכל מקרה תעשי שיתוף לתמונה בסטורי ותכתבי עליה new post
יעלו קצת הלייקים
הרבה אנשים כבר משעמם להם לרדת לגלגל למטה לעשות לייקים זה מאוס
כולם פותחים סטורי מעבירים בקלילות וזהו
בכל מקרה תעשי שיתוף לתמונה בסטורי ותכתבי עליה new post
יעלו קצת הלייקים
שואל השאלה:
כן רשמתי אבל לא כולם הולכים ולוחצים לעשות לייק לא יודעת מה יש להם
זה גם תמונה מאוד יפה ממש השקעתי
כן רשמתי אבל לא כולם הולכים ולוחצים לעשות לייק לא יודעת מה יש להם
זה גם תמונה מאוד יפה ממש השקעתי
אנונימית
אני בטוחה יפה שלי
אבל זה לא רק לך
גם אני פעם הייתי מקבלת 200 - 300 לייקים על פוסט
ועכשיו גג 100 על הזאת שהעלתי לפני חצי שנה
עם הזמן כבר לא עושים לייקים וזה לא רק אצלך
את לא צריכה להפגע חלילה
אבל זה לא רק לך
גם אני פעם הייתי מקבלת 200 - 300 לייקים על פוסט
ועכשיו גג 100 על הזאת שהעלתי לפני חצי שנה
עם הזמן כבר לא עושים לייקים וזה לא רק אצלך
את לא צריכה להפגע חלילה
שואל השאלה:
כן שמתי לב האמת אצל בנות אחרות גם והשוותי ואפילו ראיתי שאצלהן המצב יותר גרוע אפילו בלייקים בקיצור זה נהיה דיי מבאס שלאנשים לא אכפת כבר מלייקים כמו פעם ולא פעילים.
טוב לפחות נדע ונילמד לקח שעדיף להעלות כבר לסטורי ולשמור בהייליט תמונות
כן שמתי לב האמת אצל בנות אחרות גם והשוותי ואפילו ראיתי שאצלהן המצב יותר גרוע אפילו בלייקים בקיצור זה נהיה דיי מבאס שלאנשים לא אכפת כבר מלייקים כמו פעם ולא פעילים.
טוב לפחות נדע ונילמד לקח שעדיף להעלות כבר לסטורי ולשמור בהייליט תמונות
אנונימית
שואל השאלה:
תודה על העזרה והעידוד מעריכה מאוד נתתי לכם פרחים.
תודה על העזרה והעידוד מעריכה מאוד נתתי לכם פרחים.
אנונימית
בכיף אהובה :)
באותו הנושא: