התחברות
הרשמה
ישראל בסוף רוצה לעשות משהו תת קרקעי בעזה אמרו על זה משהו?
31 במאי 2021, 01:28
ישראל
עזה
מלחמה
המצב הבטחוני
חיילים
2 תשובות
לא חושבת ששמעתי משהו על זה
פ
פצצות לפאות
יש את המחסום התת קרקעי והוא כבר סוים כמדומני
T
TheMagic
באותו הנושא:
אני רוצה לעשות משהו בשביל עם ישראל מה אני יכולה לעשות??
מדינת ישראל היא מדינה יהודית וביבי היה עד סוף גאולת ישראל נשאר מי חושב ככה ?
התעוררתי מחלום על הקראש כדי לי לעשות עם זה משהו?+עוד כמה שאלות בסוף
אם אני לא רוצה לעשות צבא ואני רוצה אוניברסיטה, אפשר לעשות אוניברסיטה באמריקה במקום ישראל?
אתם חושבים שזה הסוף של מדינת ישראל ועד 2022 לא תהיה ישראל?
רציתי ללכת לסליחות ולא יצא לי בסוף ואני עדיין רוצה יש משהו שאני יכולה לעשול במקום?
מה לעשות אם כל הבנים שאני רוצה בסוף רוצים את חברה הכי טובה שלי?
קרה לכם שאתם מנסים לעשות משהו טוב באמת אבל בסוף יוצא גרוע הרבה יותר?
אם אני אחפור להורים שלי על משהו שאני רוצה והם לא מרשים הם ישתכנעו בסוף?
לדעתי עזה סתם מחממים את ישראל ובסוף ישראל תפציץ אותם מוות
הייתה סופה באירלנד והיא מתקרבת לאנגליה, אתם חושבים שהיא תגיע לישראל בסוף?