4 תשובות
אוקיי אבל זה ליטרלי בנים רנדומלים באתר רנדומלי בגילאים רנדומלים, זה ממש לא ישנה שום דבר מה שיכתבו פה ולא ישקף שום סטטיסטיקה...
לא ערכתי שום סקר לא מספיק אכפת לי
אני רק אומרת שזה שאלה נורא מיותרת של תעזור בשום דבר ולא תשקף שום מציאות
אני רק אומרת שזה שאלה נורא מיותרת של תעזור בשום דבר ולא תשקף שום מציאות
שואל השאלה:
כן מן הסתם בגלל זה שאלתי
כן מן הסתם בגלל זה שאלתי
אנונימית
לכל בן זה אחרת....
באותו הנושא: