6 תשובות
נראה סבבי תהנו
אני לא רואה בעיה
כן ולא,
זה תלוי, כי מצד אחד זה טוב לחוות את הדברים האלה בגיל צעיר בין אם זאת טעות או לא טעות ובין אם זה באמת רציני או לא,
ולא כי בגלל שאתן צעירות אז זה יכול "לכאוב" יותר או פשוט להרגיש ככה לפחות, אז זה מיותר אבל לא באמת מיותר.
אבל באמת שלא רואה בעיה,
לכי על זה.
זה תלוי, כי מצד אחד זה טוב לחוות את הדברים האלה בגיל צעיר בין אם זאת טעות או לא טעות ובין אם זה באמת רציני או לא,
ולא כי בגלל שאתן צעירות אז זה יכול "לכאוב" יותר או פשוט להרגיש ככה לפחות, אז זה מיותר אבל לא באמת מיותר.
אבל באמת שלא רואה בעיה,
לכי על זה.
לא רואה בזה בעיה, תהנו (:
אין בזה שום דבר רע
כן זה הכי כיף בהצלחהה
באותו הנושא: