8 תשובות
אחי גם זה נשמע שהחבר מנסה להרוס לך
אנונימי
ואל תשתף את החברה בנות הן עם קנאי היא תתעצבן ויהיה באלגן השאלה אם אתה רוצה ללכת לישיבה
אנונימי
קודם כל כל הכבוד שאתה נאמן וחברה שלך זכתה כי אין הרבה כאלה ודעתי האישית היא שתהיה עם חברה שלך היא בטוח מאוד תשמח לזמן איתך(:
מה
אנונימית
תהיה נאמן תשאר עם חברה שלך וגם תגיד לה היא תעריך את זה
לא חושב אחי הן סתם יתחילו איתך ויהיה אי הבנה אני הייתי מעדיף להיות עם החברה
אנונימי
מה שאתה מרגיש,
זה מאד טוב ונכון שאתה נאמן לחברה שלך, ולא בסדר מצד ה"חבר" שלך..
אם אתה מרגיש שזה לא יפריע או יהיה טעות מצדך לעשות אז לך.
אני אישית חושבת שלא.
I:
לא.