8 תשובות
אם החלטת שיותר חשוב לך הלימודים שים זין ותתרכז בלימודים ואם ביסודי היו לך כזה הרבה חברים אז אתה יודע שיש לך את היכולת הזאת ואם אתה רוצה אתה יכול לעשות את זה
לדעתי תמשיך להשקיע בלימודים. כמובן שתנסה לשלב בזה גם חיי חברה אבל בסופו של דבר הלימודים יתרמו לך יותר בעתיד.
ואם החבר הזה מנסה לריב בכוונה אז עזוב אותו
היי, דבר ראשון אתה מהמם.
דבר שני, אנשים תמיד יהיו שיפוטיים ובמיוחד בשלב הזה של הבית ספר. אתה צריך להיות שלם עם עצמך וזה שאתה לומד בבית ספר זה מדהים כי לא תמיד כולם מצליחים וזה באמת קשה ואני מעריכה אותך על זה :) תנסה לדבר עם חבר שלך ולהסביר לו שזה שהלימודים כרגע חשובים לך לא אומר שהשתנת וגם אם השתנת זה בסדר אנשים משתנים במהלך החיים שלהם ובמיוחד בגיל ההתבגרות השינוים לפעמים קיצוניים ואנשים לא תמיד יקבלו את זה אז תלמד לשים את עצמך בסביבה חמה ואוהבת שתמיד תקבל אותך ואם החבר שלך ימשיך להתנהג בצורה כזו הוא לא חבר :( אני בטוחה שתמצא אנשים שיעריכו את הבן אדם שאתה בסופו של דבר זה קורה ואל תוותר על הלימודים זה חשוב
לילה טוב❤
הי:)
אני באמת חושבת שאם הוא עזב אותך זה אשמתו אתה נשמע אחלה ילד ואני חושבת שאתה צריך לדבר איתו אולי זה לא מובן משתי הצדדים או משהו, אומרת מניסיון.
בהצלחה אתה יכול לדבר איתי בפרטי אם אתה צריך
כיתה ז זה תמיד קשה כי הכל מתחלף מלהיות הכי גדול הפכת להכי קטן חברים מתחלפים ומכירים אנשים חדשים אם החלטת שאתה משקיע בלימודים זה דבר טוב כי לרוב מזלזלים וזה לא משנה מה אחרים חושבים כי תמיד יהיה להם מה להגיד לכל דבר שתעשה או תבחר
שואל השאלה:
תודה לכולם אתם ממש טובים בלעודד
^lovelifeitshard^ רק רצית לאמר פשוט תודה לך
אנונימי
בכיף תמיד יכול לפנות אלי פרטי
תמשיך להשקיע הלוואי והייתי אתה