3 תשובות
תקראי ואםלא עוזר תכתבי וגם תקראי בהצלחה❤
ממליצה גם וגם , אבל אם את עושה חזרה נגיד למבחן באנגלית או משהו כזה ממליצה לכתוב , כי יש לנו זיכרון שריר שבעצם קולט את התנועה וככה גם המוח קולט וככה אנחנו זוכרים יותר טוב
לדעתי לקרוא