5 תשובות
הוא רעיל ומתנהג דוחה אני במקומך הייתי חותכת ממנו וברור לי שאת אוהבת אותו אבל לפעמים זה לא עובד וזה קורה לכולם
זה לא תקין בשום צורה
תיפרדי ממנו,זה שאת אוהבת אותו לא אומר שהוא טוב לך:]]
תיפרדי ממנו,זה שאת אוהבת אותו לא אומר שהוא טוב לך:]]
זה רעיל מגיע לך יותר סורי אל תשימי על השנה הזאת אם הוא מתנהג אלייך ככה. את תמצאי מישהו שיכבד אותך. 3>
שואל השאלה:
אמרתי ,לא עזר.
אמרתי ,לא עזר.
אנונימית
תגידי לו על זה,זה לא בסדר
באותו הנושא: