6 תשובות
שואל השאלה:
לא, בבגרות לוקחים את הגבוה
אנונימית
שואל השאלה:
במה עשית ומתי
אנונימית
אני ממליצה לשאול את המורה שלך או את רכז.ת הבגרויות כדי לוודא
אנונימית
ביולוגיה זה בכיתה י"ב
יכול להיות שעשית את המועד ב' אחרי שסיימת תיכון? לפי מה שהבנתי מחשיבים את הציון האחרון ולא את הגבוה רק אם התלמיד סיים תיכון כבר
אנונימית
שואל השאלה:
מבוא ביולוגיה או מגמת ביולוגיה?
אנונימית
זו בעיה באתר שלהם.
הציון הגבוה הוא התקף כמובן.