התחברות
הרשמה
באלי לשיר את זה למורה שלי זה פשוט היא -
קישור מצורף
1 ביוני 2021, 16:32
מורים
שנאה
שטן
טראומה
5 תשובות
שיר מקסים
T
The real potato
טוב תודה על השיתוף
בן 23 אבל לא נראה בכלל
כנל
S
Someone___
מוטי הזה
פ
פרשתי אתר חרא
איזה ישןן
~
~נסיה~
באותו הנושא:
באלי לעבור לקפסולה השנייה, מה לרשום למורה?
לא באלי לבוא מחר לביהס,אני באמת לא מסוגלת מבחינה נפשית,אני חייבת תירוץ למורה
איזה תירוץ להגיד למורה אם לא באלי להכנס לזום?
באלי מורה חתיך ככה אני ניראלי אקשיב טוב (ושפשוט יהיה מה להיסתכל)
מה לכתוב למורה ששאלה אותי אם אני רוצה להצטרף לתגבור ולא באלי?
אם לא באלי לעשות בגרות אני פשוט צריכה להגיד למורה ?? אם לא באלי לעשות בגרות אז מה אני יעשה במקום אלמד כרגיל??
אני רוצה לשיר יפה כמו נועה קירל ולא באלי ללכת למורה פרטית יש לכם סרטונים או תרגיליפ
יש לי שיעור פרטני מחר בבית ספר ולא באלי ללכת תנו לי תירוצים להגיד למורה
באלי להיות עם חבר שלי,באלי פשוט לבכות
איך אפשר לשיר יותר טוב (להשתפר בשירה) בלי ללכת למורה לפיתוח קול?
ואלה התחלתי לשמוע מושיקו מור והוא פשוט וואו וגם השירים שלו