7 תשובות
יואוו איזה קטע אני עכשיו רציתי לפרסם בדיוק אותה שאלה! חח.. נראה לי שמשום שפעם היה שוויון זכויות ועכשיו אין כלומר יש את המלכים שלא עושים כלום ויש את אלה שעובדים וכאלה
אנונימי
שואל השאלה:
חח איזה כיתה את/ה?
אנונימית
גם אני ממש לא יודעת ויש לי את אותה השאלה..
אנונימית
וואי גם אני בעמוד הזה והוא הורג אותיי לדעתי זה שיש חוסר שוויון כאילו שמי הם האצולה שיבואו והשלטון כי תמיד צריך לזכור שאדם.. וכול אבל אני לא ממש בטוחה זה מה שענו לי ממה ששאלתי
פאק, עכשיו נתקעתי בשאלה הזאת ולא הבנתי אותה תודה למי שענה זה עזר גם לי :)
עכשיו אני עושה שיעורים בדיוק בשאלה הזאת, איזה קטע חח