9 תשובות
זה סוג של נקודותיים.
נראלי שמשתמשים בו שאת רוצה לעבור לנושא אחר אבל זה לא סוף המשפט
לא סגורה על זה
לא סגורה על זה
זה שילוב של נקודה ופסיק, זה אומר לקורא לקחת הפסקה יותר גדולה בזמן קריאת המשפט מאשר פסיק אבל עדיין להתייחס אליו כמשפט אחד ולא כמו נקודה שעוברת למשפט הבא
שואל השאלה:
תודה רבה לכל הגאונים של סטיפס ! 3>>
תודה רבה לכל הגאונים של סטיפס ! 3>>
אם זה בתור קעקוע מאחורי אוזן זה סימן שהחיים ממשיכים או משהו כזה
אנונימית
xd בכיף
זה פסיק נקודה, זה כשאת רוצה לעשות הפסקה גדולה יותר מפסיק וקטנה יותר מנקודה. לגבי מתי משתמשים אני לא יודע
^ כן זה קעקוע של אנשים שהתגברו על מחשבות אובדניות
בשפות תכנות משתמשים בזה בסוף שורה
באותו הנושא: