6 תשובות
להיפגש איתו זה פחות מביך משיחה אני רציני
אנונימי
תגידי לו שאת מובכת ומה מביך אותך
שואל השאלה:
אמרתי לו שאני מובכת והוא אמר שפעם הבאה הוא ינסה שיהיה פחות מביך
אבל לא יודעת זה ממש מביך אותי ולו זה ממש בסדר
אנחנו מדברים כבר חצי שנה
אנונימית
תקשיבי אנע *רציני* אומר לך מניסיון של מישהו שהכיר מישהי באינסטגרם וחצי שנה לא נפגש איתה ורק התכתב וממש זרם השיחה (שיחות ארוכות)
זה ביזבוז ענקי של זמן בדרך כלל, בעיקר אם את לא נפגשת איתו, אתם פאקינג חצי שנה מדברים ולא נפגשים בסוף זה ימאס לאחד מכם וכל הקטע בניכם הלך
ואני מדבר איתך בתור זה שניתק את הקשר כי ראבאק אני מבין שמביך ובהתחלה אמרתי לה קחי את הזמן עבר 4 חודשים ואותו מצב אז הפסקתי לדבר איתה אחרי 7 חודשים
אנונימי
שואל השאלה:
תאמת יש לנו קשר של חברים טובים
הוא לא יודע שאני בקטע שלו....
אנונימית
ממ טוב... אבל תקשיבי באמת אם תמשיכי את הקשר שלך ככה את לא תתקדמי לשום מקום
את חייבת לקדם את היחסים בניכם וזה נראה שהוא מעוניין לדבר איתך בשיחה ואולי תמשיכו ככה ואז תיפגשו
אנונימי
באותו הנושא: