7 תשובות
מצטרפת לשאלה
וואו גם לי הייתה תקופה שזה קרה, פשוט זה עבר יום אחד.
קרה לי גם זה קורה במיוחד בשלבים הראשונים של השינה כנראה מעייפות יתר
^כן זה בדרך כלל קורה בתחילת השינה.
לפי הפירוש הרוחני יותר אומרים שזה סימן שאנחנו כאילו "תופסים" במשהו בחיים שלנו שאנחנו צריכים לשחרר ממנו
לפי הפירוש הרוחני יותר אומרים שזה סימן שאנחנו כאילו "תופסים" במשהו בחיים שלנו שאנחנו צריכים לשחרר ממנו
אומרים שמלאך ניסה לתפוס אותך או משהו
ולי זה קורה עד עכשיו לפעמים אני פשוט מרגישה שאני עומדת ליפול ואז אני נזכרת בדברים שקרו לי ואנשים שניתקתי איתם קשר
ואז אני מבינה שבאלי לחזור לדבר איתם אבל קשה לי לשחרר ממה שקרה
ואז אני מבינה שבאלי לחזור לדבר איתם אבל קשה לי לשחרר ממה שקרה
זה בסדר...
באותו הנושא: