15 תשובות
זה כלום תתאמני אימוני כוח ותקפידי על תזונה
לחברים
זה תת משקל חמור מה
אנונימית
36 קילו בגיל 16 זה תת משקל אחושרמוטה
זה כלום! אל תקשיבי לאמא שלך היא מנסה להוריד אותך , תקשיבי לחברים שלך שרוצים שתהיי בריאה ומה שטוב בשבילך
שואל השאלה:
אני לא מנסה להיות רזה או משהו אני פשוט אוכלת מה שאני רוצה ועודה ספורט(כי אני אוהבת את זה) אבל זה פשוט לא משתנה
אני לא מנסה להיות רזה או משהו אני פשוט אוכלת מה שאני רוצה ועודה ספורט(כי אני אוהבת את זה) אבל זה פשוט לא משתנה
אנונימית
אל תקשיבי לאמא שלך
אני מציעה שתילכי לרופא והוא יתן לך דעה מקצועית.
אני מציעה שתילכי לרופא והוא יתן לך דעה מקצועית.
שואל השאלה:
^^ כן אני תמיד אומרת שאני לא תת משקל ואומרים לי את כן וכל אלו ואני 1.58 שזה די נורמלי
^^ כן אני תמיד אומרת שאני לא תת משקל ואומרים לי את כן וכל אלו ואני 1.58 שזה די נורמלי
אנונימית
זה ממש תת משקל.. כדאי ללכת לדיאטנית שתעזור לך להגיע למשקל בריא
אל תקשיבי לה ותקשבי לחברים שלך
למה הם אומרים לך דבר כזה
ובעיקר אמא שלך זה ממש לא התנהגות של אמא
את לא חייבת להקשיב להם תקשיבי לעצמך ותעשי מה שאת רוצה
ובעיקר אמא שלך זה ממש לא התנהגות של אמא
את לא חייבת להקשיב להם תקשיבי לעצמך ותעשי מה שאת רוצה
מה הגובה שלך?
לחברים שלך
בדקתי, החברים צודקים.
את במשקל ממש נמוך לגילך ולגובה שלך.
ממליצה לאכול יותר
את במשקל ממש נמוך לגילך ולגובה שלך.
ממליצה לאכול יותר
זה ממש כלום, אל תקחי את אמא שלך קשה, תקשיבי לחברים שלך הם דואגים לך ולבריאות שלך, תאכלי כמה שבא לך, ,תהני, אבל גם חשוב לשמור על הבריאות ועל עצמך <3