11 תשובות
חח כנראה בגלל השינה
מאמי מזדקנים
קמטים זה נורמלי..? מה לא בסדר בקמטים.
אם את רוצה למנוע שיהיו עוד אז שימי קרם הגנה כל בוקר וקרם לחות בלילה
אנונימית
אין לי מושג למה
שואל השאלה:
^^ גיל 14 פחות
אנונימית
אני בןכהה
אולי זה סתם בגלל השינה חכי אולי זה יעבור תכף
קמטים לא נוצרים בלילה אחד. זה בטח יעבור לך
שואל השאלה:
די נו הצילו אין לי מושג למה(14)
אנונימית
הזדקנת
לכולם יש קמטים על המצח, זה בסדר.
אנונימי