19 תשובות
אני אומרת די עם לפיד ביבי... רק מירי לשלטון
שאלה מטומטמת.
למה לא?
מי קבע שתומכי ביבי פחות מוצלחים במתמטיקה?
כן, כל השכונה שלי מלאה בתומכי ביבי עם דוקטורט בפיזיקה. לא רק זה, בנוסף לאנשים משכילים הם גם עם דרך ארץ (לעומת מישהו פה). חלאס עם הסטיגמות האלה ועם הפצת השנאה הזו
אנונימית
כי הוא טוען שכל מי שמצביע לביבי הוא מטומטם
וכן יש כאלה ואין על ביבי
אחי להתנשא על מצביעי ליכוד לא עוזר בשום צורה.
שואל השאלה:
אנונימית חחח ממש
אנונימי
שואל השאלה:
בדיחה טובה
אנונימי
יש דבר כזה שמאלנים לא פלוצים שלא חושבים שהם טובים יותר מכולם ?
לפחות תומכי ביבי מסוגלים להסתכל מעבר לכתב האישום שלו ולראות איזה ראש ממשלה מדהים הוא היה, לעומת כ"כ הרבה שמאלנים שפשוט מתייחסים בכפיות טובה לכל הטוב שהוא עשה למדינה.

אבל אני לא עומדת להיכנס לוויכוח הזה, לי - ימנית גאה - יש עכשיו קורס במתמטיקה שאני מאחרת אליו. אדיוס
אנונימית
שואל השאלה:
מה הממוצע שלך בתעודה ילדונת?
אנונימי
שואל השאלה:
תני לנחש מה העדה שלהם
אנונימי
ילדון, אני בת 22 וממוצע הבגרויות שלי היה 98 ילדון,
עכשיו אתה מוזמן לפרוש מהשאלה ילדון כי אתה סתם מביך ילדון
אנונימית
שואל השאלה:
יפה, ואת סטודנטית?
אנונימי
כן
אנונימית
כן, אבא שלי יצא עם 5 הכל פלוס 2 תארים והוא מהנדס איך אני?, שלא נדבר על האקיו המטורף של ביבי
כן, אני.
קיבלתי 100 בבגרות
אנונימי
כן אחותי הגדולה
אני לא תומך באף אחד וזה
אבל חלאס להתנשא מעל כולם יש תומכי ביבי עם 5 יחידות והרבה דברים שיפתיע אותך לדעתי שאלה מטומטמת
אנונימי