6 תשובות
גאה בך!!
אני גאה בך 3>
גאה בך מושלמת
גאה ברמות
כיף לך אני לא מסוגלת ללכת לבית ספר בלי איילנר,אודם אדום וקצת קונסילר
שואל השאלה:
^^^^^ לא התכוונתי לזה...