10 תשובות
שואל השאלה:
למהה
אנונימית
עדיף שלא
^^יטרידו אותך מלאא
מה שבא לך
לא אנשים יזהו אותך
לא זה מביך כי אז אולי יהיו םה אנשים שתכירי ולא תוכלי חענות על שאלות בחופשיות
זה אתר די אנונימי, לא ממליצה לכם להראות סימנים מזהים כלשהם במיוחד לא תמונה שלך
אנונימית
אם את רוצה אז למה לא?