התחברות הרשמה

כנסו מבטיחה זה חצי דקה

אוקיי אז יש פעמים שמתחילים איתי גברים ואני אחת כזאת שלא נעים לה להגיד לא וגם לא רוצה להגיד "יש לי חבר" כי זה סתם נשמע תירוץ ויש סיכוי שאחכ יפגעו.. אז אני פשוט משקרת ואומרת שאני לסבית בשביל כמה שפחות לפגוע אבל עדיין לדחות אותם, התחלתי עכשיו לדבר על זה עם חברה והיא אמרה לי שזה לא בסדר ושזה לא מכבד את הקהילה הגאה/ שאני עושה מהם צחוק.. וקיצר ממש התעצבנה עלי, זה באמת כל כך גרוע שאני עושה את זה? היא יצאה צודקת?
{מצטערת אם ראיתם כבר, באלי לשמוע עוד דעות❤}
2 ביוני 2021, 16:09
עצותחוות דעתהתייעצות    
2 תשובות
מה קשור? תגידי גם שאת הומו מצידי
אין קשר לפגיעה
אנונימי
מה הקשר לקהילה הגאה?
ח
חמאת בוטנים
באותו הנושא:
בבקשה כנסו, מבטיחה שזה ממש קצר
אבטיח כנסו (מבטיחה שזה יחסית בסדר)
כנסו מבטיחה שאחרי זה תשברו את הראש על השאלה
מה אתם אומרים על זה? כנסו לקישור... זה שווה את זה, מבטיחה!
אנשים שכותבים יפה ורוצים לעזור לי כנסו..:) (מבטיחה פרח)
מבטיחה שאני בוכה וכואב לי על אחותי כנסו
כנסו אם יש לכם רישיון/ עשיתם תאוריה - פליזפליז זה רק שנייה מבטיחה
דחוף אנשים בבקשה כנסו זה דחוף מאוד!!! מבטיחה נותנת לכם פרחים זה דחוףף!!
שואלת שוב כי אני צריכה עוד אנשים שיענו, בבקשה כנסו בבקשה זה לא ארוך מבטיחה
בנות 17 בערך כנסו לקרוא טיפה ארוך אבל מבטיחה ששווה את זה!
שאלה באנגלית פשוטה ממש מבטיח כנסו