אוקיי אז יש פעמים שמתחילים איתי גברים ואני אחת כזאת שלא נעים לה להגיד לא וגם לא רוצה להגיד "יש לי חבר" כי זה סתם נשמע תירוץ ויש סיכוי שאחכ יפגעו.. אז אני פשוט משקרת ואומרת שאני לסבית בשביל כמה שפחות לפגוע אבל עדיין לדחות אותם, התחלתי עכשיו לדבר על זה עם חברה והיא אמרה לי שזה לא בסדר ושזה לא מכבד את הקהילה הגאה/ שאני עושה מהם צחוק.. וקיצר ממש התעצבנה עלי, זה באמת כל כך גרוע שאני עושה את זה? היא יצאה צודקת? {מצטערת אם ראיתם כבר, באלי לשמוע עוד דעות❤}