11 תשובות
איך זה כיף? זה הדבר הכי נוראי שאפשר לבקש
לך לטיפול או משהו
אנונימית
זה הדבר הכי דפוק ששמעתי בחיים שלי
אלה חיים מזעזעים שאני לא מאחלת לאויבים שלי אפילו
אלה חיים מזעזעים שאני לא מאחלת לאויבים שלי אפילו
אולי בסרט זה נראה מעניין אבל באמיתי זה נוראי ואף אחד לא רוצה לחוות את זה
יש בזה משהו. היה לי משעמם מדי ביסודי
ספאם חברים שלי, קוראים לזה ספאם .
לא בהכרח ספאם. גם אני רוצה קצת יותר אקשן בבית ספר. כולם שם נחמדים מדי
די. חשבתי שרק אני דפוקה.
זה נשמע נוראי, אבל בתור אחת שעברה חרם ביסודי עם אלימות פיזית, זה היה די מעניין ומאתגר כזה לברוח מכולם.
אל תתקפו אותו! אבל כמובן שחוץ מזה זה היה נוראי וממש לא הייתי רוצה לעבור את זה עוד פעם.
זה נשמע נוראי, אבל בתור אחת שעברה חרם ביסודי עם אלימות פיזית, זה היה די מעניין ומאתגר כזה לברוח מכולם.
אל תתקפו אותו! אבל כמובן שחוץ מזה זה היה נוראי וממש לא הייתי רוצה לעבור את זה עוד פעם.
אל תבינו אותי לא נכון. אני לא אומר לכם להתאכזר לתלמידים בכיתה שלכם אני רק אומר שאם החיים שלי היו נראים ככה זה היה יכול להיות פחות משעמם וריקני
את בכלל מבין מה אתה כותב? ואני לא ממלא תגובות לשיט הזה . אז תמשיכו לכם עם השטויות ואולי תעברו משהוא כזה ותבינו כמה זה מגעיל ונוראי
חי בסרט אחי
באותו הנושא: