12 תשובות
עולם ורוד רואים רק דרך עיניים אדומות-עספור
לפעמים המזל בא במסובבת-עספור
when people see good, they expect good. and i don't want to have to live up to anyones expectations
~יומני הערפד
~יומני הערפד
אנחנו לא יכולים להביא ילדים אבל אנחנו אוהבים לנסות :>
~דיימון בעלי היקר~
~דיימון בעלי היקר~
being part of something special makes you special "rachel berry"
אממ זה בערך ככה-
(חינוך מיני)
"תראה, לפעמים האנשים שאנחנו אוהבים, לא אוהבים אותנו בחזרה. זה כואב, אבל אנחנו לא יכולים לעשות כלום לגבי זה. אני יודע איך זה שמישהו לא מרגיש את אותו הדבר כלפייך, מישהו שאתה לא יכול להפסיק לחשוב עליו.זה כואב, אבל אתה לא יכול להכריח אנשים לחבב אותך.
-אני לא מחבב אותה, אני אוהב אותה.
אני יודע. אבל אהבה לא מתבססת על מחוות גדולות או על הירח והכוכבים, זה פשוט מזל מטופש. ולפעמים, אתה פוגש מישהו שמרגיש את אותו הדבר, ולפעמים אתה חסר מזל.
אבל יום אחד, אתה תפגוש מישהו שיעריך אותך בזכות מי שאתה. זאת אומרת, יש 7 ביליון אנשים בעולם, אני יודע שאחד מהם יטפס על הירח בשבילך."
אני פשוט מאוהבת בקטע הזהה הוא ככ יפה ועמוקק
(חינוך מיני)
"תראה, לפעמים האנשים שאנחנו אוהבים, לא אוהבים אותנו בחזרה. זה כואב, אבל אנחנו לא יכולים לעשות כלום לגבי זה. אני יודע איך זה שמישהו לא מרגיש את אותו הדבר כלפייך, מישהו שאתה לא יכול להפסיק לחשוב עליו.זה כואב, אבל אתה לא יכול להכריח אנשים לחבב אותך.
-אני לא מחבב אותה, אני אוהב אותה.
אני יודע. אבל אהבה לא מתבססת על מחוות גדולות או על הירח והכוכבים, זה פשוט מזל מטופש. ולפעמים, אתה פוגש מישהו שמרגיש את אותו הדבר, ולפעמים אתה חסר מזל.
אבל יום אחד, אתה תפגוש מישהו שיעריך אותך בזכות מי שאתה. זאת אומרת, יש 7 ביליון אנשים בעולם, אני יודע שאחד מהם יטפס על הירח בשבילך."
אני פשוט מאוהבת בקטע הזהה הוא ככ יפה ועמוקק
the future is scary, but you cant just run back to the past because its familiar. yes, its tempting, but its a mistake. robin scherbatsky
איך פגשתי את אמא
איך פגשתי את אמא
תקשיב מורטי, אני שונא לשבור לך את זה, אבל מה שאנשים מכנים 'אהבה' היא רק תגובה כימית שמאלצת בעלי חיים להתרבות. זה מכה חזק, מורטי, ואז היא נמוגה לאט לאט ומשאירה אותך תקוע בנישואים כושלים. אני עשיתי את זה. ההורים שלך הולכים לעשות את זה. שבור את המעגל, מורטי. התעלה מעל. התמקד במדע"
ריק ומורטי
ריק ומורטי
אוי אני ממש מרגישה מטופשת אבל:
"teacher: "question one: what is the secret of life? maya
- "people change people"
"?teacher: "and for exstre credit
- "what us, does for them"
העולם של ריילי / girl meet world
"teacher: "question one: what is the secret of life? maya
- "people change people"
"?teacher: "and for exstre credit
- "what us, does for them"
העולם של ריילי / girl meet world
שואל השאלה:
^אוי אני אוהבת העולם של ריילי כמה הייתי צופה בזה פעם
^אוי אני אוהבת העולם של ריילי כמה הייתי צופה בזה פעם
אנונימית
"יום אחד, אני אחזור. כן, אני אחזור. עד אז, נדרש שלא יהיו שום חרטות, שום דמעות, שום חרדות. רק המשיכי קדימה עם כל אמונותיך, והוכיחי לי שאני לא טועה בשלי. להתראות, סוזן, להתראות יקירתי." - הדוקטור הראשון, דוקטור הו, פרק: "פלישת הדאלקים על כדור הארץ".
"אומץ הוא לא בהכרח עניין של לא להיות מפוחד, את יודעת. זה להיות מפוחד אבל לעשות מה שצריך בכל זאת." - הדוקטור השלישי, דוקטור הו, פרק: "כוכב הדאלקים".
"כל החלטה גדולה יוצרת קרעים, כמו סלע ענק שנפל לאגם. הגלים מתמזגים וקופצים על הגדות בדרכים בלתי מצופות. ככל שיותר כבדה ההחלטה, ככל שיותר גדולים הגלים, ככה יותר בלתי ברורות ההשלכות." - הדוקטור השביעי, דוקטור הו, פרק: "זיכרון הדאלקים".
"יש עולמות שם בחוץ שבהם השמיים בוערים. הים ישן והנהרים חולמים. אנשים שעשויים מעשן וערים שעשויות משיר. איפשהוא יש סכנה, איפשהוא יש אי-צדק, ואיפשהוא במקום אחר התה מתקרר. קדימה, יש לנו עבודה לעשות." - הדוקטור השביעי, דוקטור הו, פרק: "הישרדות".
"במקרה הכי גרוע, נכשלנו בלעשות את הדבר הנכון, בניגוד ללהצליח לעשות את הדבר השגוי." - דוקטור המלחמה, דוקטור הו, פרק: "יומו של הדוקטור".
"אז... כל הזמן וכל החלל, כל מקום, כל כוכב שאי פעם היה... כל מה שקרה ויקרה, איפה את רוצה להתחיל?" - הדוקטור האחד עשר, דוקטור הו, פרק: "השעה האחת-עשר".
"ניסיתם להרוג אותי במשך מאות שנים, והנה אני... מת מזקנה. אם תרצה שמשהו ייעשה, עשה זאת בעצמך." - הדוקטור האחד עשר, דוקטור הו, פרק: "זמנו של הדוקטור".
"כולנו משתנים. כשחושבים על זה, כולנו אנשים שונים במשך כל חיינו. וזה בסדר, זה טוב, צריך להמשיך הלאה, כל עוד אתם זוכרים את כל האנשים שהייתם. אני לעולם לא אשכח משפט אחד מזה. אפילו לא יום, אני מבטיח. תמיד אזכור את מתי שהדוקטור היה אני." - הדוקטור האחד עשר, דוקטור הו, פרק: "זמנו של הדוקטור".
"את לא רואה אותי, נכון? את מסתכלת עליי ועדיין לא רואה אותי. יש לך מושג איך זה מרגיש? אני לא בטלפון, אני ממש כאן. עומד ישר מולך. בבקשה רק... רק תראי אותי." - הדוקטור השניים-עשר, דוקטור הו, פרק: "נשימה עמוקה".
"קלרה, תהיי ידידה טובה, ותגידי לי... האם אני איש טוב?" - הדוקטור השניים עשר, דוקטור הו, פרק: "לתוך הדאלק".
"תן לי לספר לך על לפחד. הלב שלך פועם כל כך חזק, אני מרגיש את זה דרך ידיךֱ! כל כך הרבה דם וחמצן שפועם כל הדרך למוח שלך, זה כמו דלק טילים. ברגע זה, אתה יכול לרוץ מהר יותר ולהילחם חזק יותר! אתה יכול לקפוץ גבוה יותר משיכולת בחייך. ואתה כה ערני, זה כאילו שאתה יכול להאט את הזמן. מה לא בסדר בלפחד? לפחד זה כוח על! זהו כוח העל שלך! וכעת, יש סכנה בחדר הזה, ונחש מה? היא אתה." הדוקטור השניים עשר, דוקטור הו, פרק: "תקשיבו".
"לפעמים הבחירות היחידות שיש לך זה בחירות רעות. אבל עדיין עליך לבחור." - הדוקטור השניים עשר, דוקטור הו, פרק: "מומיה על האורנייט אקספרס".
"כל מלחמה שאי פעם קרתה, ממש שם ישר לפניכם! בגלל שזה תמיד אותו דבר! כשאתם יורים את הירייה הראשונית הזו, לא משנה כמה צודקים אתם מרגישים, אין לכם מושג מי הולך למות! אתם לא יודעים של מי הילדים שהולכים לצרוח ולבעור! כמה לבבות ישברו! כמה נפשות יתנפצו! כמה דם ישפך עד שכולם עושים מה שהם תמיד היו הולכים להצטרך לעשות כבר מההתחלה: לשבת-ו-לדבר!" - הדוקטור השניים עשר, דוקטור הו, פרק: "היפוך הזייגונים".
"לעולם אל תהיה אכזר, לעולם אל תהיה פחדן... זכור, שנאה היא תמיד טיפשית, ואהבה היא תמיד חכמה. תמיד תנסה להיות נחמד, אך לעולם אל תיכשל בלהיות אדיב. אה, ו... עליך לא לגלות לאף אחד את שמך. אף אחד לא יבין אותו במילא. חוץ מ... ילדים. ילדים יכולים לשמוע אותו. לפעמים, אם ליבם במקום הנכון, וגם הכוכבים. ילדים יכולים לשמוע את שמך. אבל אף אחד אחר, אף פעם. צחק חזק, רוץ מהר, היה אדיב. דוקטור, אני נותן לך לעזוב." - הדוקטור השניים-עשר, דוקטור הו, פרק: "היה היה פעמיים".
"אומץ הוא לא בהכרח עניין של לא להיות מפוחד, את יודעת. זה להיות מפוחד אבל לעשות מה שצריך בכל זאת." - הדוקטור השלישי, דוקטור הו, פרק: "כוכב הדאלקים".
"כל החלטה גדולה יוצרת קרעים, כמו סלע ענק שנפל לאגם. הגלים מתמזגים וקופצים על הגדות בדרכים בלתי מצופות. ככל שיותר כבדה ההחלטה, ככל שיותר גדולים הגלים, ככה יותר בלתי ברורות ההשלכות." - הדוקטור השביעי, דוקטור הו, פרק: "זיכרון הדאלקים".
"יש עולמות שם בחוץ שבהם השמיים בוערים. הים ישן והנהרים חולמים. אנשים שעשויים מעשן וערים שעשויות משיר. איפשהוא יש סכנה, איפשהוא יש אי-צדק, ואיפשהוא במקום אחר התה מתקרר. קדימה, יש לנו עבודה לעשות." - הדוקטור השביעי, דוקטור הו, פרק: "הישרדות".
"במקרה הכי גרוע, נכשלנו בלעשות את הדבר הנכון, בניגוד ללהצליח לעשות את הדבר השגוי." - דוקטור המלחמה, דוקטור הו, פרק: "יומו של הדוקטור".
"אז... כל הזמן וכל החלל, כל מקום, כל כוכב שאי פעם היה... כל מה שקרה ויקרה, איפה את רוצה להתחיל?" - הדוקטור האחד עשר, דוקטור הו, פרק: "השעה האחת-עשר".
"ניסיתם להרוג אותי במשך מאות שנים, והנה אני... מת מזקנה. אם תרצה שמשהו ייעשה, עשה זאת בעצמך." - הדוקטור האחד עשר, דוקטור הו, פרק: "זמנו של הדוקטור".
"כולנו משתנים. כשחושבים על זה, כולנו אנשים שונים במשך כל חיינו. וזה בסדר, זה טוב, צריך להמשיך הלאה, כל עוד אתם זוכרים את כל האנשים שהייתם. אני לעולם לא אשכח משפט אחד מזה. אפילו לא יום, אני מבטיח. תמיד אזכור את מתי שהדוקטור היה אני." - הדוקטור האחד עשר, דוקטור הו, פרק: "זמנו של הדוקטור".
"את לא רואה אותי, נכון? את מסתכלת עליי ועדיין לא רואה אותי. יש לך מושג איך זה מרגיש? אני לא בטלפון, אני ממש כאן. עומד ישר מולך. בבקשה רק... רק תראי אותי." - הדוקטור השניים-עשר, דוקטור הו, פרק: "נשימה עמוקה".
"קלרה, תהיי ידידה טובה, ותגידי לי... האם אני איש טוב?" - הדוקטור השניים עשר, דוקטור הו, פרק: "לתוך הדאלק".
"תן לי לספר לך על לפחד. הלב שלך פועם כל כך חזק, אני מרגיש את זה דרך ידיךֱ! כל כך הרבה דם וחמצן שפועם כל הדרך למוח שלך, זה כמו דלק טילים. ברגע זה, אתה יכול לרוץ מהר יותר ולהילחם חזק יותר! אתה יכול לקפוץ גבוה יותר משיכולת בחייך. ואתה כה ערני, זה כאילו שאתה יכול להאט את הזמן. מה לא בסדר בלפחד? לפחד זה כוח על! זהו כוח העל שלך! וכעת, יש סכנה בחדר הזה, ונחש מה? היא אתה." הדוקטור השניים עשר, דוקטור הו, פרק: "תקשיבו".
"לפעמים הבחירות היחידות שיש לך זה בחירות רעות. אבל עדיין עליך לבחור." - הדוקטור השניים עשר, דוקטור הו, פרק: "מומיה על האורנייט אקספרס".
"כל מלחמה שאי פעם קרתה, ממש שם ישר לפניכם! בגלל שזה תמיד אותו דבר! כשאתם יורים את הירייה הראשונית הזו, לא משנה כמה צודקים אתם מרגישים, אין לכם מושג מי הולך למות! אתם לא יודעים של מי הילדים שהולכים לצרוח ולבעור! כמה לבבות ישברו! כמה נפשות יתנפצו! כמה דם ישפך עד שכולם עושים מה שהם תמיד היו הולכים להצטרך לעשות כבר מההתחלה: לשבת-ו-לדבר!" - הדוקטור השניים עשר, דוקטור הו, פרק: "היפוך הזייגונים".
"לעולם אל תהיה אכזר, לעולם אל תהיה פחדן... זכור, שנאה היא תמיד טיפשית, ואהבה היא תמיד חכמה. תמיד תנסה להיות נחמד, אך לעולם אל תיכשל בלהיות אדיב. אה, ו... עליך לא לגלות לאף אחד את שמך. אף אחד לא יבין אותו במילא. חוץ מ... ילדים. ילדים יכולים לשמוע אותו. לפעמים, אם ליבם במקום הנכון, וגם הכוכבים. ילדים יכולים לשמוע את שמך. אבל אף אחד אחר, אף פעם. צחק חזק, רוץ מהר, היה אדיב. דוקטור, אני נותן לך לעזוב." - הדוקטור השניים-עשר, דוקטור הו, פרק: "היה היה פעמיים".
שואל השאלה:
תקשיב הייתי נותנת לך עכשיו פרח חחח השקעת
תקשיב הייתי נותנת לך עכשיו פרח חחח השקעת
אנונימית