2 תשובות
תנסי ללמוד עם מישהו
זה לא כזה קשה זה מינימום 70 אייקיו בכלל לנהוג (לפי האינטרנט) אז התיאוריה כנראה 30 אייקיו יש גבול לחוסר השכלה אבל אני אומר תלמדי טוב ותתעודדי כי אפי הנמר גם לא עבר תיאוריה עם 16 טעויות
באותו הנושא: