2 תשובות
תנסי ללמוד עם מישהו
J0y
זה לא כזה קשה זה מינימום 70 אייקיו בכלל לנהוג (לפי האינטרנט) אז התיאוריה כנראה 30 אייקיו יש גבול לחוסר השכלה אבל אני אומר תלמדי טוב ותתעודדי כי אפי הנמר גם לא עבר תיאוריה עם 16 טעויות