7 תשובות
שואל השאלה:
נו בחייאת
אנונימית
לא באמתתתתתתתת
J0y
^אל תכניסי לה רעיונות רעים לראש היא ילדה קטנה וזה יכול להשפיע.

ולשאלה ילדות בגיל שלך לא עובדות, אף אחד לא יקבל אותך לעבודה בגיל כזה.
אני מנסה לחשוב מה כן תוכלי לעבוד בו
את יכולה לשאול תהורים אולי יש להם חברים שצריכים בייביסיטר לילדים שלהם, את יכולה לראות איפה דרושים עובדים, אולי גם בעבודה של אחד ההורים שלך, את יכולה לאפות ולמכור עוגות וכאלה, או להכין שרשראות ולמכור וכל דבר כזה.. אולי גם משהו שקשור למתנות יום הולדת וזה
J0y
את יכולה לעשות שיעורים פרטיים לילדים קטנים יותר, לרדת עם כלב או שניים לטיולים תמורת כסף
זנות
J0y
שואל השאלה:
מה זה
אנונימית