12 תשובות
לא
בגלל שזה לא בושה להיות פה לדעתי...
אני אוהבת לענות על שאלות ולשאול שאלות...
לא
לא חושב
כולם מכירים כבר :,)
זה כבר קרה
וזה היה מביך רצח
לא מתפדחת
הייתי יותר בכיוון של לקבור את עצמי
כן
כן כי כתבתי על כמה מהם..
כן,הם לא באמת מכירים את הדעות שלי אז זה היה מפדח
תלוי מי
שותה אקונומיקה במקופ גברת