4 תשובות
לאלאלא
זה טוב. חוץ מזה מי לא שר בבית? תרגישי בבית (אמוגי קורץ חח)
תיתעלמי גם עם את חושבת שזה לא נעים שימי אוזניות ותיתעלמי!
זה מה שאני עושה
זה מה שאני עושה
חחח הכל טוב זאת המשפחה שלך תרגישי בנוח לשיר לידם
אנונימית
באותו הנושא: