4 תשובות
תיתעלמי גם עם את חושבת שזה לא נעים שימי אוזניות ותיתעלמי!
זה מה שאני עושה
זה טוב. חוץ מזה מי לא שר בבית? תרגישי בבית (אמוגי קורץ חח)
לאלאלא
חחח הכל טוב זאת המשפחה שלך תרגישי בנוח לשיר לידם
אנונימית