5 תשובות
אוףהכל כך התבאסתי כבר רציתי לדעת
כאילו עוד 5 דקות היו יכולים לשלוח .... אוף
כאילו עוד 5 דקות היו יכולים לשלוח .... אוף
מעצבן ממש
זה כל כך לא בסדר, אבל ככה צהל עובדים
אנונימית
אני בשוק חיכיתי לזה כל היום חבורה של ליצנים אני כבר שונאת את צהל!!!!!!
כן בני זונות טיפשים
אנונימית
באותו הנושא: