התחברות
הרשמה
זה הגיוני שהייתי בקטע של מישהו וראיתי אותו מתפרץ בהתקף עצבים על כלום וירד לי לגמרי?
לא עליי על מישהו אחר אבל זה באמת היה על שום דבר
3 ביוני 2021, 18:43
קראש
התקף זעם
כעס
3 תשובות
כן
(
(:marceline
יאפ
Eve
ברור שכן
מכירה את ההרגשה
I
I'm just a (wo)man
באותו הנושא:
הגיוני שכל הבנים שהייתי איתם בקטע קוראים רועי?
הגיוני מישהי שהייתה בקטע עם 2 בנים ועדיין לא התנשקה?
זה הגיוני שכאשר מישהו שהייתי בקטע איתו צחק על משהו עם חברה שלי וזה עיצבן אותי?
הגיוני שהתנשקתי והתמזמזתי עם מישהו שהייתי דלוקה עליו בעבר וזה לא עשה לי כלום?
הגיוני שלא התגברתי על מישהו שהיה לי קטע איתו בילדות?
זה הגיוני שיש מצב שהייתי בדכאון שנה שעברה והשנה ללא עזרה- של מישהו מוסמך..
זה הגיוני שאני בקטע רציני עם מישהו ויש לי קראש על מישהו אחר ?
אני לא בקשר עם מישהו שהייתי אתו בקטע כבר שנתיים.
מישהו שהייתי איתו בקטע ולא דיברנו מלא זמן שלח לי "סתם מישהו חושב עלייך"
זה הגיוני להיות בקטע של מישהו ועוד לא נפגשנו?
זה הגיוני שנכנסתי לדיכאון בגלל שמישהו שהייתי קשורה אליו ניתק קשר?