10 תשובות
"בוקר טוב שפחה"
נתחיל מזה שיהיה לי חבר בכלל
הראשון או הרביעי אבל משהו קצת שונה כאילו אבל שנון כזה
חס וחלילה השני אני אמות מהקיטשיות
בוקר
אני אוהבת רומנטיקה פשוט זה כבר סתם מוזר ולא נעים
שואל השאלה:
זה מוזר להגיד לחברה שלך בוקר אור נסיכה שלי?
אנונימי
מי אומר בוקר טוב
האחרוןן וואיי משהו חמוד כזה ומצחיק לא דביק
שואל השאלה:
אז אתן לא באמת אוהבות רומנטיקה הא
אנונימי