3 תשובות
עד שלישי
אני לא מאמינה שהם ימשכו את זה עד שני ובטח שלא שלישי, השיבוצים קיימים אצלם כבר שבוע ומשהו ולתקן את התוכנה הזאת לא אמור לקחת יותר מידי זמן (בואו בכל זאת לא תוכנה של 8200..)
שואל השאלה:
יאללה נקווה שיום ראשון זה אצלנו בלחץ כבר לא נורמלי חחח