4 תשובות
טירונות זאת הכשרה, סדיר זה השירות עצמו.
הטירונות רחוקה שנות אור ממה שקורה בסדיר, בטירונות הכל קשה , משמעת רצינית , נהלים יותר מסיביים ורציניים וסדיר זה יותר "שכונה"
טירונות זאת תקופה של 3 שבועות עד כמה חודשים שבו מלמדים אותך על הצבא, נשק וכו'
סדיר זה כבר כשעושים את התפקיד שתנתנו לך
ההבדל זה היחס שהחילים מקבלים יש יחס מהמפקדים שנקרא שמירת דיסטנס
הטירונות זה יותר כנו קורס מהלי כזה שבסוף
שירות סדער זה פשוט השירות שחייל משרת בסופו של יום בתקופה שלו
טירונות זאת תקופת זמן שמלמדים אותך מה זאת משמעת צבאית. יש לך לו"ז מאוד מוקפד, כל הזמן יש לך מפקד/ת שמטרטרים אותך ממקום למקום, יש זמנים מסוימים שאת הולכת לישון והולכת לאכול. זה מאוד קשוח ולא חופשי.
בסדיר זה כן חופשי, כל אחד בלו"ז של עצמו ואת יכולה לדבר עם המפקדים יותר בחופשיות כמעט כאילו אתם חברים (לרוב אבל לא תמיד).