6 תשובות
מצטערת לא עולה לי משהו יותר טוב,בהצלחה :)
אנונימית
שואל השאלה:
תודה
תודה
אנונימי
וואו אין אפילו מה להוסיף,כל הכבוד לך,בהצלחה :)
אנונימית
אני בסך הכול ניסיתי להרים לך את הביטחון העצמי,ושתדעי שאת יפה בכול דרך ואנשים אחרים יכולים לדאוג לעצמם,אני לא מבין למה את יצאת עליי אבל תנסי לראות את זה מהנקודת מבט שלי
אנונימית
שואל השאלה:
הודעה
הודעה
אנונימי
אתה רוצה לשלוח לה הודעה או פנים מול פנים?
אנונימית
באותו הנושא: